FAQ
I vores FAQ herunder finder du svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål. Spørgsmålene i vores FAQ er delt ind i kategorier, for at gøre det nemmere for dig at finde det du leder efter.
Kan du ikke finde det svar du søger, i vores FAQ, er du også mere end velkommen til at kontakte os. Det kan du gøre her: info@two-socks.com
Shopping
Hvilke forsendelse metoder er mulige?
Du kan vælge mellem
PostNord PakkeShop – PostNord Omdeling til Privat – PostNord Omdeling til Erhverv
(forsendelse 49 kr. / Gratis for ordre over 500 kr)
Varer bestilt i Danmark kan kun leveres til personer 18 år eller ældre med en adresse i Danmark. Vi sender ikke til de oversøiske territorier (Færøerne og Grønland).
Kan der sendes internationalt?
Ved international køb kontakt: susanne@two-socks.com
Hvor lang tid vil det tage før min pakke er klar?
Vi leverer dit køb inden for 1-3 arbejdsdage (man-fre) efter modtagelsen af din ordrebekræftelse. Såfremt ordren er lagt senest kl. 12 på en hverdag.
Betaling
Hvilke betalings metoder accepteres?
two-socks.dk modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ViaBill, Visa Electron, Maestro.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Er køb på online sikkert?
Two Socks® ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol. Dette betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Two Socks® ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.
Ordrebestilling & Return
Hvordan kan jeg annullere eller ændre min ordre?
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos two-socks.dk
Fortrydelse fristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Vi skal modtage en meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb indenfor 14 dage fra modtagelsen af din vare. Meddelelsen gives ved at kontakte two-socks.dk på e-mail: info@two-socks.com.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.
Omkostninger ved returnering står du selv for, men kan købes for 49,- kr. igennem https://retur.pakkelabels.dk/two-socks uden unødig forsinkelse og sendes senest 3 dage efter, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Skal jeg have en konto for at placere en ordre?
Det er frivilligt at have en konto men kan være en fordel og gøre købsprocessen lettere ved flere køb.
Hvordan kan jeg tracke min ordre?
Du kan følge din pakke via link: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke
Hvordan kan jeg returnere et produkt?
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@two-socks.com. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Har varen brudt plombering tages disse ikke retur, samme er gældende for æsker som produktet kan være indpakket i, skal være intakte. Hvis dette ikke er opfyldt betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Two Socks ApS at vurdere varens stand.
Hvordan reklamere jeg?
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Two Socks ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Såfremt at skaden er synlig og sket ved forsendelsen bedes dette oplyses til Two Socks inden for 3 dage ved modtagelsen af varen ved kontakt: susanne@two-socks.com / tlf: +45 53885545
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Two Socks ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Two Socks® ApS
Herlufholms Alle 7
8260 Viby J – DK
TLF: +45 53885545
Email: susanne@two-socks.com
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.